سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید تلاش کنیم مشکلات را از پیش رو برداریم

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در شرایط فعلی نیازمند از خودگذشتگی بوده و باید تلاش کنیم مشکلات پیش‌رو را از پیش رو برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حیدری مقدم، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در شرایط فعلی نیازمند از خودگذشتگی بوده و باید تلاش کنیم مشکلات پیش‌رو را از پیش رو برداریم.

وی بیان کرد :  پیشنهاد می‌شود توزیع دارو‌های کمیاب و استراتژیک در مدیریت رییس قطب در منطقه قرار بگیرد که در مواقع ضروری قابلیت دسترسی به آن بیشتر باشد.

 یوسفی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از مشکلات اساسی دانشگاههای علوم پزشکی مطالبات از بیمه های درمانی می باشد که دانشگاهها را از نظر مالی با چالش بزرگی روبرو کرده است.

وی بیان کرد : پیشنهاد می‌گردد داروها در قطب به صورت واحد رصد و مدیریت گردد تا کمبودها را بتوان در استان های همجوار مرتفع کرد و از چالش های اساسی در استان کردستان قاچاق معکوس دارو است که یک تهدید محسوب می شود که نیاز به حمایت سازمانهای دیگر دارد.


کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:عدم افزایش تعرفه ها عامل بی انگیزگی پزشکان است و دیرکرد در پرداخت کارانه ها موجب شده پزشکان رغبتی برای کار کردن در مراکز دولتی نداشته باشند از دیگر چالش های ما بحث خرید تجهیزات سرمایه ای و پروژه های نیمه تمام است که بایستی چاره اندیشی شوند و نیز دستورالعمل ویژه ای در بحث قاچاق معکوس تدوین شود.

 یوسفی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسد آباد گفت: انتظار می‌رود با همکاری‌های در حال انجام در حوزه قطب سوم اقدامات اصلاحی در راستای ارتقاء فرآیند خدمت رسانی صورت گیرد.

وی بیان کرد :توقع داریم با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر اسد آباد و حادثه خیز بودن آن نسبت به توزیع نیروی متخصص مورد نیاز و تجهیزات لازم اقداماتی صورت گیرد.

 

انتهای  پیام/ز

 

 افزایش نیافتن  تعرفه ها عامل بی انگیزگی پزشکان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.