سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«با مهر تا مهر» در کنار کودکان سیل زده

طرح ملی «با مهر تا مهر» با هدف جمع آوری کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان مناطق سیل زده کشور از امروز در استان آغاز شد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: طرح «با مهر تا مهر» ازسوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای تهیه و توزیع اقلامی از جمله کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر در مناطق سیل زده از ۳۰ خرداد برگزار می شود.

وی کاهش آلام هموطنان در مناطق سیل زده کشور را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر را خریداری کنند و در اختیار نیرو‌های مستقر در کتابفروشی‌های مشارکت کننده قرار دهند.

موهبتی گفت: با برخی از لوازم التحریر‌ها و کتابفروشی‌ها رایزنی شده تا محصولات شان را در راستای کمک به سیل زده‌ها با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصد به فروش برسانند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: لوازم التحریر‌های عارف، پاپیروس، بهدانی و کالای ۲۰، فروشگاه فرهنگ و ادب و کتاب فروشی‌های خوارزمی و شهر کتاب در بیرجند، فروشگاه‌های لوازم التحریر مبین و شهر کتاب مبین و آقای اسباب بازی در فردوس آماده فروش محصولات با تخفیف مورد نظر هستند.

انتهای پیام / ط ا

تخفیف لوازم التحریر برای کودکان سیل زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.