سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در نرماشیر + تصاویر

مسابقات فوتسال جام تکریم رمضان با ورزش در نرماشیر با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

عبدالحامد دریجانی، رئیس اداره ورزش و جوانان نرماشیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات فوتسال جام تکریم رمضان با ورزش، یادمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان با حضور ۴۰ تیم از شهرستان‌های شرق استان (بم، نرماشیر، فهرج، ریگان) از ابتدای ماه رمضان در سالن شهدای نرماشیر آغاز شد.

وی افزود: این رقابت‌ها که به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان نرماشیر انجام شد، در چهار گروه هفت تیمی پیگری و طی مدت برگزاری رقابت‌ها تقریباً ۱۲۰ بازی انجام گرفت.

دریجانی با اعلام اینکه ۱۶ تیم در مرحله یک هشتم و ۸ تیم به مرحله یک چهارم راه یافتند، تصریح کرد: سرانجام چهار تیم ستارگان جنوب، برادران ماندگار، سردخانه سعادت و تره بار بدرآبادی به مرحله‌ی نیمه نهایی صعود کردند.

وی یادآور شد: در انتها تیم‌های ستارگان جنوب با همراهی تره بار بدرآبادی به فینال و برادران ماندگار و سردخانه سعادت به رده بندی رقابت‌ها راه یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر گفت: تیم ستارگان جنوب در فینال ۴ بر یک تره بار بدرآبادی را در یک بازی دیدنی شکست داد و قهرمان شد و تیم سردخانه سعادت نیز به دلیل حضور نداشتن تیم برادران ماندگار، با نتیجه‌ی سه بر صفر مقام سوم را کسب کرد.


دریجانی افزود: در مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها با حضور مسئولان محلی در سالن شهدای نرماشیر از تیم‌های برتر با اهدای جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات مسابقات فوتسال جام رمضان در نرماشیر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.