سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادای تکلیف و وظیفه مهمترین راهبرد همه مسئولان

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ادای تکلیف و وظیفه مهمترین راهبرد همه مسئولان این نظام و هرکسی که میزی در اختیار دارد، باید باشد.

به گزارش     گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، گفت : امام خمینی (ره) از ابتدای شروع مبارزات خود اعلام کرد که وظیفه ما ادای تکلیف است و این ایدئولوژی را در تشکیل نظام و همچنین نوع حکومت داری نیز در نظر داشتند.

وی گفت : امام خمینی (ره) همواره می‌فرمودند وظیفه ما انجام تکلیف است و نتیجه را خداوند مشخص می‌کند حتی در دفاع مقدس نیز فرمودند ما به انجام تکلیف می‌پردازیم و شکست و پیروزی دست خداوند است.

وی گفت: همه مسئولان باید بدانند که مسئولیت‌های آن‌ها موقت است و در زمان تصدی خود باید نهایت تلاش را برای انجام تکلیف خود بکار بگیرند و از این پست و مقام به نفع سعادت خود استفاده کنند.

وی از زحمات حجت الاسلام «جواد کرمی» تقدیر کرد و گفت: ایشان در دوره تصدی خود خدمات بسیاری به این مجموعه داشت و نهایت تلاش خود را نیز انجام داد.

در این نشست حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه معرفی و مشغول بکار شد.

 

 

انتهای پیام/د

ادای تکلیف وظیفه ما

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.