سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست مشترکت اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی با رییس و معاونان دانشگاه توسعه انسانی سلیمانیه

رییس دانشگاه توسعه انسانی سلیمانیه اقلیم کردستان عراق به همراه معاونان و رییس دانشکده زبان این دانشگاه با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند .

 به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مریوان رییس دانشگاه توسعه انسانی سلیمانیه اقلیم کردستان عراق به همراه دکتر انور و دکتر رئوف معاونان و دکتر هیوا رییس دانشکده زبان این دانشگاه با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

مریوان گفت : دانشگاه توسعه انسانی سلیمانیه با ۵دانشکده، ۷۰۰۰فارغ التحصیل و ۳۰۰۰دانشجو جایگاه بالایی در رتبه بندی دانشگاه‌های اقلیم کردستان دارد.

وی گفت : این دانشگاه آماده همکاری تحقیقاتی و آموزشی با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

مریوان افزود : اولویت دانشگاه ما تبادل استاد و دانشجو، برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های مشترک است.

وی افزود : دانشگاه توسعه انسانی در حال توسعه است و در این راه به تخصص، تجربه و دانش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیاز دارد.

مریوان گفت : برای راه اندازی دانشکده‌های داروسازی و دندانپزشکی، این دانشگاه علاقمند به استفاده از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با سابقه ۵۰سال خدمت آموزشی با حدود ۱۸ هزار فارغ التحصیل هم اکنون در زمینه آموزش رتبه نهم و در زمینه تحقیقات رتبه هشتم کشوری را داراست.

وی گفت : هم اکنون حدود ۳۰۰ نفر دانشجوی خارجی از اقلیم کردستان و سایر نقاط در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

مرادی افزود : محیط امن، صرفه اقتصادی، تجربه و توان بالای آموزشی، این دانشگاه را تبدیل به هدف دانشجویان مستعد عراقی کرده است.

وی افزود : با توجه به وجود دو پژوهشگاه، مراکز تحقیقاتی متعدد، این دانشگاه آماده در اختیار گذاشتن تجهیزات و آزمایشگاه‌ها برای انجام فعالیت‌های مشترک تحقیقاتی است.

مرادی گفت : در این نشست مقرر گردید ظرف ۱۵ روز آینده دو گروه کاری پیش نویس تفاهم نامه همکاری مشترک آموزشی، تحقیقاتی بین دو دانشگاه را تدوین و جهت امضای روسای دانشگاه‌ها و اجرای عملی مفاد آن آماده نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

رییس دانشگاه توسعه انسانی سلیمانیه اقلیم کردستان عراق با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی دیدار کرد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.