سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توسعه مساجد در مناطق محروم

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: توسعه مساجد در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در شورای سیاست گذاری امور مساجد اظهار داشت: مساجد ظرفیت بالایی برای گسترش فرهنگ و ترویج احکام دین مبین اسلام در مناطق روستایی و عشایری دارند و توسعه مساجد در این مناطق ضروریست.

وی افزود: باید از این ظرفیت مساجد به عنوان مدرسه انسان سازی و بهترین پایگاه اجتماعی و مذهبی هر منطقه برای جذب و تربیت جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی استفاده کرد.
 
نکونام، با بیان اینکه ائمه جماعات نقش مهمی در جذب جوانان به مسجد دارند ادامه داد: باید تلاش شود که محیط مسجد به گونه‌ای باشد که جوانان و نوجوانان جذب مساجد شوند.
 
وی یادآور شد: دشمن، جوانان کشور را هدف قرار داده است و کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین جوانان از مهمترین اهداف دشمن است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، از تأخیر در تعمیر و تکمیل خانه‌های عالم و مساجد مناطق روستایی و عشایری بازفت و صمصامی گلایه کرد و گفت: تکمیل و فعال سازی این اماکن معنوی همت همه دستگاه‌های اجرایی و متولی را می‌طلبد.
 
نکونام از مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان خواست تا برای تعمیر، ساماندهی و فعال سازی خانه‌های عالم جهت استقرار مبلغ دینی، و مساجد در مناطق کمتر برخوردار استان اهتمام ویژه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ز


مساجد در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توسعه یابند

برچسب ها: مساجد ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.