سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویکرد بسیج اساتید پرورش انسان هایی در تراز شهید چمران است

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: بسیج اساتید عرصه خدمت رسانی به مردم با هر گرایش سیاسی است که با رویکرد حل مسائل جامعه و رشد فعالیت های علمی و پرورش انسان هایی در تراز شهید چمران است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیژن شمس معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه با اشاره به ویژگی‌های شهید چمران اظهار کرد: این شهید هیچ گاه مرعوب تمدن غرب نشد و علم او مانع کار جهادیش نبود و به همین دلیل الگوی کاملی برای اساتید بسیجی و انقلابی است.

وی افزود: او با اینکه می‌توانست سیر علمی خود را در دانشگاه آمریکا ادامه دهد، اما راه جهاد را انتخاب کرد و در این راه درخشید.
معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به افتخار استان اصفهان به فعالیت ۴ هزار استاد بسیجی تصریح کرد: بسیج اساتید عرصه خدمت رسانی به مردم با هر گرایش سیاسی است که با رویکرد حل مسائل جامعه و رشد فعالیت‌های علمی و پرورش انسان‌هایی در تراز شهید چمران است.

شمس در ادامه به برنامه‌های روز بسیج اساتید پرداخت وگفت: گردهمایی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی و همایش تجلیل از ۲۰ استاد تراز انقلاب و فعال در عرصه‌های معنوی و علمی در تالار شریعتی دانشگاه اصفهان از جمله برنامه هاست.

وی با اشاره به فعالیت این معاونت در سال‌های اخیر عنوان کرد: این معاونت به آموزش ۲۰ استاد در زمینه جنگ نرم و ۱۰ استاد در زمینه سواد رسانه‌ای و دیگر زمینه هایی، چون علوم انسانی، تفسیر قرآن و.. پرداخته و هر یک از این اساتید آمادگی دارند تا در زمینه‌های تخصصی و آموزش به جوانان تاثیر گذار باشند.

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به مشکلاتی در سطح مدیران عنوان کرد: در حوزه‌های اقتصادی و کار میدانی نیز اساتید ظرفیت و راهکار‌هایی برای حل مشکلات مدیریتی ارائه می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه هویت یک جامعه در تولید قدرت است، اظهار کرد: هویت بسیجی و جهادی اساتید منبع قدرتی برای کشور است و همانطور که در سال‌های جنگ پیشتاز بودند؛ می‌توانند در حوزه‌ی مبارزه با خدعه‌های نظام غرب و فتنه‌ها با ارائه راه حل‌های مقاومت موفق باشند.

انتهای پیام/م

 

هویت بسیجی و جهادی اساتید منبع قدرتی برای کشور است

 
 
برچسب ها: اخباردانشجویی ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.