سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی باشگاه نساجی:

امروز یا فردا نساجی از بلاتکلیفی خارج خواهد شد/ به زودی ورزشگاه وطنی در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت

میلاد مهدی گفت: با توجه به رایزنی‌هایی که با مسئولان استان مازندران داشتیم، به زودی امکانات لازم در اختیار نساجی قرار می‌گیرد.

میلاد مهدی، نماینده مالک و سخنگوی باشگاه نساجی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد امکانات جدید باشگاه نساجی که از طرف مسئولان ورزشی استان مازندران به زودی تامین می‌شود، بیان کرد: بعد از جلسه‌ای که استاندار و مسئولان فوتبالی استان با مالکین باشگاه نساجی برگزار کردند قرار شد بحث مطالبات ما از آن‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت پیگیری لازم انجام شود.

وی افزود: امروز در جلسه‌ای که در اداره کل با رمضانی معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان و قدیمی دیگر عضو این اداره داشتیم، قرار بر این شد تا این اتفاق اجرایی شود. اما باید دانست فاصله بین تایید و اجرا فاصله قابل توجهی است. ما نسبت به این اتفاق خوشبین هستیم و امیدواریم مانند هواداران تیممان این فرآیند صورت بگیرد. روی کاغذ این امر به نتیجه رسیده، اما عملی نشده است و امیدواریم در حد وعده باقی نماند. امیدواریم در سیکل بروکراسی اداری قرار نگیریم و روز شنبه یا فردا پروسه اصلی برای اجرایی کردن آن صورت بگیرد.

امروز یا فردا نساجی از بلاتکلیفی خارج خواهد شد

او ادامه داد: تکلیف باشگاه از هر لحاظ طی امروز و فردا به طور کامل مشخص خواهد شد. خطاب به هواداران می‌گویم نگران مسائل پیش آمده در باشگاه نباشید. همانطور که شما روی باشگاه تعصب دارید ما هم داریم. ما اولین و آخرین تیمی نیستیم که درگیر این مشکلات می‌شود، پیش از ما پرسپولیس و استقلال هم دچار مشکلاتی شده اند.

چند بازیکن غیر بومی جذب می‌کنیم

مهدی در مورد عملکرد نساجی در فصل نقل و انتقالات گفت: مسئله دیگر این است که بازیکنانی که از ما جدا شدند مانند ولیسیانی مبلغ قراردادشان با توجه به افزایش قیمت دلار دچار نوساناتی شده و به شدت افزایش یافته بود که پرداخت حقوق او در توان باشگاه نبود، بنابراین این بازیکن از جمع ما جدا شد. قصد داریم بدنه تیم از استان مازندران تامین شود و البته چند بازیکن غیر بومی نیز به ما اضافه خواهند شد. این اتفاق به نظر سرمربی بر می‌گردد.

هواداران دلگرمی صنیعی فر برای تیمداری هستند

مهدی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایلی که صنیعی فر را به تیمداری در لیگ برتر امیدوار کرده، هوادارانی است که فوتبال قائمشهر به خود می‌بیند. این شعار نیست و عین حقیقت است. هواداران باشگاه نساجی مازندران ادبیات و قاعده جدیدی از هواداری را به فوتبال ایران تزریق کردند. تیم برای قائمشهر هست و در این شهر می‌ماند.

مهدی در مورد شایعه فروش سهام باشگاه نساجی عنوان کرد: اگر قرار باشد سهام باشگاه نساجی به فروش برسد، مطمئن باشید از طرف اعضای باشگاه رسمی خواهد شد و اخبار احتمالی از نظر ما صحت ندارد. ممکن است افرادی برای خرید سهام پیشنهاداتی ارائه داده باشند، اما این اتفاق به این معنا نیست که صنیعی فر تمایلی به تیمداری نداشته باشد. اگر صنیعی فر تمایل به فروش داشته باشد خود شخصا اعلام می‌کنند.

نماینده صنیعی فر در ادامه بیان کرد: اینکه قضیه طلب‌های باشگاه نساجی مطرح می‌شود باید جستجو کرد که دقیقا از چه سالی این مطالبات سر از باشگاه در آورده اند. افرادی در باشگاه بودند و برخی از این مطالبات به سال‌های گذشته مربوط می‌شود که به تازگی ما از آن‌ها مطلع شدیم. صنیعی فر سعی کرد تا به امروز بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند. تمامی این طلب‌ها به زودی باید مورد بررسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.