سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور توسعه تعاملات دادگستری و محیط زیست :

برگزاری جلسه شناخت وظایف ضابطین دادگستری در حوزه محیط زیست

نشست هم اندیشی قضات دادگستری و اداره محیط زیست درشهرستان اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نشست هم اندیشی قضات به منظور هم افزایی و توسعه تعاملات دادگستری و محیط زیست با محوریت مسائل مربوط به شکار و صید غیرمجاز درشهرستان اراک برگزار شد.
 رضا میرزائی ،مدیرکل محیط زیست استان مرکزی در تکمیل این خبر گفت: طی این نشست قضات محترم شعبات کیفری با مسائل و دغدغه‌های حوزه حفاظت محیط زیست طبیعی و حیات وحش، و مشکلات مامورین یگان حفاظت محیط زیست در حین انجام وظیفه آشنا شدند.
وی گفت: پیشنهاداتی نیز درخصوص صدور احکام و دستورات قضایی در جهت جلوگیری از تکرار جرم توسط متخلفین و مجرمین در پرونده‌ها و ایجاد وحدت رویه در صدور آراء کیفری مرتبط با شکار و صید غیر مجاز مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

میرزائی خاطر نشان کرد: هم افزایی قوه قضاییه و ارتباط بیشتر قضات با مامورین محیط زیست و تکرار این نشست‌ها می‌تواند نتایج بسیار مثبتی را به ارمغان آورد ضمن اینکه دیدگاه و حمایت قضات را نسبت به بحث محیط زیست تعالی می‌بخشد.

اهمیت تنوع زیستی، وظایف ضابطین دادگستری در حوزه محیط زیست، حفاظت از زیستگاهها، نقش و اهمیت آن و لزوم برخورد قاطع با متخلفان این حوزه و بازدید قضات از مناطق تحت حفاظت استان و آشنایی نزدیک با تنوع جانوری منطقه و شرایط سخت کاری یگان حفاظت از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام / الف

نشست هم اندیشی قضات دادگستری و اداره محیط زیست در اراک برگزار شد.

برچسب ها: محیط زیست ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.