سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام میزان افزایش شهریه‌های مهدهای کودک + جزئیات

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، میزان افزایش شهریه مهدهای کودک در سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  در ارتباط با میزان افزایش شهریه‌های مهد‌های کودک در سال جاری اظهار کرد: بنا بر اعلام کارگروه تنظیم بازار، مهد‌های کودک حداکثر تا ۲۹ درصد می‌توانند شهریه مهدکودک خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: البته رقم اشاره شده، حداکثر افزایش است و قطعا در برخی از استان‌ها شهریه‌ها کمتر از رقم فوق افزایش می‌یابد و در واقع شهریه‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی تعیین و ابلاغ می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: پیش بینی می‌شود طی هفته آینده جلسات سه جانبه سازمان حمایت از مصرف کننده، نماینده مهد‌های کودک و سازمان بهزیستی در هر استان برگزار شود و در ارتباط با میزان افزایش شهریه مهد‌های کودک تصمیم گیری کنند.


بیشتر بخوانید:گشتی در مهدکودک‌های لاکچری چند ستاره/ هرچه تعداد ستاره‌ها بیشتر؛ مبلغ شهریه بالاتر!


فرید با اشاره به اینکه شهریه مهد‌های کودک در هر استان متفاوت خواهد بود، گفت: به عنوان مثال شهریه مهد‌های کودک در تهران با خرم آباد و شیراز و سایر شهر‌ها متفاوت خواهد بود و در واقع شهریه‌ها بر اساس اعلام کمیته اشاره شده اجرا می‌شود.

وی در ارتباط با زمان اجرای بخشنامه جدید شهریه‌ها افزود: تا ۱۰ تیر شهریه‌های جدید اعمال خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با اجرا فوق برنامه‌ها در مهد‌های کودک تصریح کرد: لیست این برنامه‌ها نیز به مهد‌های کودک ابلاغ خواهد شد و مهد‌ها موظف به اجرای آن‌ها خواهند بود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

میزان افزایش شهریه‌های مهدهای کودک اعلام شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.