سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفتر خدمات قضایی الکترونیک بافق

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: تعداد دفاتر خدمات قضایی استان یزد با افتتاح یک دفتر جدید دیگر در شهرستان بافق به ۱۵ دفتر افزایش یافت.

حجت اسدی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد در حاشیه افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی بافق و پانزدهمین دفتر استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, گفت: این دفتر توسط بخش خصوصی زیر نظر دادگستری و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در مساحت ۱۲۰ مترمربع اماده خدمت رسانی به مردم است.

وی به وظایف این دفاتر اشاره کرد و افزود: پذیرش شکایات، درخواست ها، اعتراض ها، لوایح و تمامی اقداماتی که به صورت ادارای در بدو ورود در سطح دادگستری هاست توسط این دفاتر انجام می‌شود.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد:ثبت نام ثنا که مقدمه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی است در این دفاتر انجام می‌شود.

اسدی با بیان اینکه طی دوسال بیش از ۷۰ میلیون ریال ابلاغیه الکترونیکی اوراق قضایی در سطح استان انجام شده است تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم برای مشاهده اوراث قضایی خود به این دفاتر مراجعه کرده اند که ۷ میلیارد تومان هزینه در این رابطه صرفه جویی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر این کار به صورت سنتی انجام می‌شد هزینه‌های زیادی در بر داشت و شفافیتی وجود نداشت.

اسدی عدم نیاز مردم به دادگستری، سرعت، دقت و شفافیت را از فواید این دفاتر بیان کرد و ادامه داد: جلوگیری از اطاله دادرسی در کار و دسترسی مردم سراسر کشور برای ثبت دادخواست‌های خود از دیگر فواید این دفاتر است.

انتهای پیام/ص

دفتر خدمات قضایی الکترونیک بافق در بافق افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.