سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

بازدید ازشش هزارو ۵۶۴ خانواده تحت حمایت زنجانی در قالب طرح مفتاح الجنه

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:خیران زنجانی بیش از ۷۷۲ میلیون تومان در قالب طرح مفتاح الجنه در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛  صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  بابیان اینکه مهم‌ترین رکن جامعه خانواده است گفت: تقویت بنیان‌های فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد باهدف تحکیم خانواده وتوانمند سازی فکری و فرهنگی آن‌ها از رویکرد‌های مهم این نهاد است.

صفری به مبانی انفاق در اسلام اشاره کرد و افزود: رسیدگی به نیازمندان از آموزه‌های دین مبین اسلام و از تأکیدات ائمه معصومان (ع) بوده و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و کمک به فقرا و نیازمندان بر اساس آموزه‌های دینی از شاخص‌های جامعه اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها گفتمان سازی فقرزدایی واجتماع محور کردن آن است ادامه داد:آنچه که در دیدار‌های مسئولان از خانواده‌های تحت حمایت مهم است حضور آن‌ها در خانواده هاست.

مدیر کل کمیته امداد گفت:براساس برنامه ریزی ۵ هزار و ۱۰۴ خانواده برای بازدید در نظر گرفته شده بود که این تعداد با افزایش ۷۹ درصدی به شش هزار و ۵۶۴ خانواده رسید و ۱۲۹ درصد برنامه‌های بازدید از خانواده‌ها در قالب طرح مفتاح الجنه تحقق یافته است.

صفری همچنین اضافه کرد دو هزار ۵۹۲ بسته سبد غذایی و ۱۱۶ هزار پرس غذای گرم جهت اطعام وافطاری در بین مددجویان تحت حمایت استان توزیع شده است.

 

انتهای پیام/ر

 

مشارکت خیران زنجانی در قالب طرح مفتاح الجنه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.