سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد

برانکو ایوانکوویچ با انتشار پیامی در اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس، او با عقد قراردادی ۲ ساله سرمربی الاهلی عربستان شد. برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیر در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شد و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

برانکو ایوانکوویچ با انتشار پیامی در اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت:

"هواداران عزیز ارتش سرخ

با شما، پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم. یک تصمیم سخت و غیرممکن را گرفتم. زمان مناسبی برای رفتن نبود. اگر امکانش بود، می‌توانستیم سال‌های زیادی با هم بمانیم. کادر فنی و من بیشترین تلاش خود را انجام دادیم تا تمام دانش، تجربه، عشق و علاقه خود را ارائه بدهیم تا بهترین نتایج و موفقیت‌های تاریخ باشگاهی و تاریخ فوتبال ایران را ثبت کنیم. ممنون از شما به خاطر چهار سال حمایت و عشق بی‌نظیری که نسبت به من و کادر فنی داشتید. عشق چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد و تا ابد برای من باقی خواهد ماند. ممنون ارتش سرخ. ممنون به خاطر برخی شکستها، بازی‌های بد یا اشتباهات. اما همیشه برای شما، باشگاه و فوتبال ایران بهترین‌ها را می‌خواستم.

دوستتان دارم، برانکو."

لازم به ذکر است، برانکو به زودی برای نهایی کردن قراردادش با الاهلی عربستان وارد جده خواهد شد و پس از آن به محل اردوی آماده‌سازی پیش فصل این تیم در اتریش خواهد رفت تا پس از ۴ سال حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران، حالا فضا و چالش جدیدی را تجربه کند.


بیشتر بخوانید:

برانکو: به زودی به عربستان سفر می‌کنم/ زندگی حرفه‌ای من در ایران به پایان رسیده است

قرارداد برانکو و الاهلی مشروط شد

حلالی: هیچ چیز بزرگتر از نام پرسپولیس نیست/ من هم مثل هواداران سوالاتی دارم


انتهای پیام/

پیام خداحافظی برانکو برای پرسپولیسی ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
البته از وزیرو فدراسیون ک صمیمانه کنارش بودن یادش رفت تشکر کنه
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
آقای برانکو عزیز ما هم شمارو دوست داریم و از همه زحمتهایی که در این 4 سال برای پرسپولیس و پیشرفت فوتبال کشور ما کشیدید بی نهایت متشکریم ....
هر شروعی پایانی دارد و پایان حضور شما کنار ما ایرانیها انگار فرارسیده امیدواریم هر جا که میروید و هر جای این کره خاکی که هستید سلامت و موفق باشید...
با شما خوش بودیم .....