سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاخانی: خواهش می‌کنم علاقه‌مندان به والیبال از خانه بازی تیم ملی را تماشا کنند

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: با توجه به اینکه تمامی بلیت‌های بازی لیگ ملت‌های والیبال در شهر اردبیل به پایان رسیده، از علاقه‌مندان به خواهشمندم از خانه بازی تیم ملی را تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل در مورد حاشیه‌های برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها در ارومیه و بهتر کردن شرایط میزبانی در اردبیل بیان کرد: گروهی از همکاران ما به ارومیه رفتند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردند و همه موارد را قصد داریم برای میزبانی در اردبیل مرتفع کنیم تا مسابقات به خوبی برگزار شود.

آقاخانی افزود: سالن حسین رضا زاده حدود ۴ هزار و ۴۰۰ صندلی دارد که در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد. جمعیت اردبیل ۶۰۰ هزار نفر است و همین باعث می‌شود علاقه‌مندان به حضور در استادیوم زیاد شود و تعداد هواداران از گنجایش عادی ورزشگاه زیادتر شود، چیزی که دقیقا در ارومیه شاهد آن بودیم.

وی ادامه داد: بلیت فروشی الکترونیکی بود که در عرض یک ساعت تمام بلیت‌ها به فروش رسید. ما نیز به تعداد صندلی‌ها بلیت می‌فروشیم و از مردم خواهش می‌کنیم از خانه بازی‌ها را تماشا کنند تا شاهد شلوغی ورزشگاه مانند شهر ارومیه نباشیم و بتوانیم امنیت را به خوبی برقرار کنیم.

میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ گفت: تیم‌های ملی والیبال استرالیا، فرانسه، پرتغال و ایران در اردبیل مستقر شدند و از ۳۱ خرداد ماه قصد داریم با حضور پر شور مردم استان مسابقات درخوری را تقدیم مردم می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

درخشش سرو قامتان ایرانی و تداوم صدرنشینی

کاپیتان تیم ملی والیبال مصدوم شد

نامه عذرخواهی لهستانی‌ها پیش از بازی با تیم ملی والیبال ایران قرائت شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ ملت های والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سمیرا
۱۹:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
هیچ بلیطی برای بانوان برای خرید نگذاشته بودن ودر یک جمله به خانما کلک زدن متاسفم براتون