سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از دو برابر شدن استقبال مردم استان از پیاده روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان همدان از دو برابر شدن استقبال مردم استان و نام نویسی آن‌ها در سایت سماح برای پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محسن ساغرچی، مدیرکل حج و زیارت استان همدان گفت:مدیرکل حج و زیارت استان همدان گفت: ۶۴ هزار و ۷۱۱ تن از مردم این استان برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کردند.

او با بیان اینکه نام‌نویسی تا پایان ماه صفر ادامه داردافزود: همدان در بین ۱۰ شهرستان این استان بیشترین سهم را در نام‌نویسی برای حضور در پیاده‌روی دارد.

مدیرکل حج و زیارت همدان  از دو برابر شدن استقبال مردم برای حضور در راه پیمایی اربعین امسال در مقایسه با پارسال هم خبر داد و گفت:پارسال ۳۵ هزار نفر از اهالی این استان در سامانه سماح نام نویسی کردند.

ساغرچی با عنوان اینکه هزینه نام نویسی در سایت سماح ۲۲۰ هزار ریال است ،گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت یا ۳۵ دفتر زیارتی واقع در این استان نسبت به نام نویسی در سایت سماح اقدام کنند.

ساغرچی با بیان اینکه طبق سفارش آیت الله سیستانی زائران از حضور طولانی مدت در کربلا خودداری کرده و سریع به ایران برگردند گفت: زائران اربعین پس از زیارت با بازگشت به میهن راه را برای سایر زائران باز کنند.

انتهای پیام/ا

 ۶۴ هزار نفر از استان همدان در پیاده روی اربعین حضور دارند

برچسب ها: اوقاف ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.