سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوربین از برگزاری همه‌پرسی دوم برکسیت اعلام حمایت می‌کند

رهبر حزب مخالف انگلیس امروز چهارشنبه از پیشنهاد برگزاری همه‌پرسی دوم درباره خروج این کشور از اتحادیه اروپا حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه تایمز انگلیس به نقل از منبعی در حزب کارگر اعلام کرد جرمی کوربین، رئیس حزب کارگر انگلیس، امروز چهارشنبه از طرح اصلاح سیاست برکسیت و برگزاری همه‌پرسی دوم درباره خروج این کشور از اتحادیه اروپا حمایت خواهد کرد.

اندرو فیشر، مدیر امور راهبردی حزب مخالف انگلیس، در یادداشتی به این حزب توصیه کرد از همه‌پرسی دوم در مورد هرگونه توافق مورد مذاکره با بروکسل حمایت کند.

حزب مخالف کارگر به عنوان دولت در سایه قرار است روز چهارشنبه در مورد این طرح پیشنهادی با هدف تصویب خط‌مشی برای «ماندن» در اتحادیه اروپا رایزنی و گفتگو کند.

حزب کارگر که همانند محافظه‌کاران در انتخابات پارلمان اروپا شاهد ریزش حامیان خود بود و رای‌دهندگان  به آن نیز ناامیدی خود را در مورد بن‌بست برکسیت ابراز کردند، در مورد حمایت کامل از برگزاری همه‌پرسی دوم دچار اختلاف نظر شده است.

کوربین تاکنون تاکید می‌کرد گزینه رای‌گیری دوباره در مورد برکسیت باید همانند برگزاری دوباره انتخابات پارلمانی روی میز باشد. این چشم‌انداز وضع دشواری در قلب حزب کارگر به وجود آورده است؛ زیرا بسیاری از حامیان آن در زمان همه‌پرسی ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۶ از برکسیت حمایت کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.