سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نسخه الکترونیک تا پایان سال در همه شهرستان‌های استان یزد اجرا می شود

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد از اجرایی شدن طرح نسخه الکترونیک بیمه سلامت در شهرستان‌های اردکان و میبد از اول مردادماه سالجاری خبر داد.

یه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , محمد دریجانی در مراسم رونمایی از نسخه الکترونیک بیمه سلامت در اردکان گفت: اجرای نسخه الکترونیک سلامت در راستای اجرای نظام سطح‌بندی خدمات سلامت و مراقبت‌های اولیه انجام می‌شود.

دریجانی گفت: طرح نسخه الکترونیک بیمه تأمین اجتماعی در استان یزد از چند سال گذشته آغازشده است و تعدادی از پزشکان نیز در این طرح مشارکت دارند و با نسخه الکترونیک آشنایی کامل و جامع دارند و با اجرایی شدن نسخه الکترونیک سلامت بسیاری از مشکلات در زمینهٔ ارائه خدمات مرتفع می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد: هم‌زمان با سراسر کشور، طرح نسخه الکترونیک بیمه سلامت در شهرستان تفت به‌عنوان پایلوت انجام و آموزش‌های لازم به پزشکان داده شد و از ابتدای تیرماه اجرای این طرح در شهرستان تفت الزامی است.

دریجانی گفت:در مرحله بعد نسخه الکترونیک بیمه سلامت در شهرستان‌های اردکان و میبد اجرا می‌شود که پس از دوره‌های آموزشی لازم، این طرح از ابتدای مردادماه در این شهرستان‌ها عملیاتی خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در سال گذشته ۴ میلیون مراجعه به مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان یزد انجام‌شده است و حدود ۱۲ میلیون مراجعه نیز به مراکز درمانی تأمین اجتماعی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی و همدلی مسئولین شهرستان‌ها و پزشکان مورد انتظار است تا بتوانیم در فضایی آرام و بدون استرس مشکلات و ایراد‌های این طرح را نیز برطرف کنیم و تا پایان سال در همه شهرستان‌های استان یزد طرح نسخه الکترونیک سلامت را اجرا کنیم.
انتهای پیام/ص

اجرای طرح نسخه الکترونیک در اردکان و میبد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.