سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

ماجرای خرابی پله‌های برقی ایستگاه‌های مترو نبرد/ مسئولان به جای تعمیر به فکر نوسازی تجهیزات باشند

حدود ۲ هفته از خرابی یکی از پله های برقی‌ ایستگاه مترو نبرد می‌گذرد و مردم به اجبار از پله‌های معمولی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اصلی‌ترین و پر تردد‌ترین ایستگاه‌های خط ۴ متروی تهران، ایستگاه نبرد است که داشتن پله برقی برای تسهیل رفت و آمد مسافران این ایستگاه امری ضروری است.

حال با توجه به تردد بسیار شهروندان در این ایستگاه، در اکثر اوقات پله های برقی موجود در این ایستگاه خراب است و رفت و آمد آن ها را دچار اختلال کرده است.

حدود ۲ هفته از خرابی یکی از پله های برقی‌ ایستگاه مترو نبرد می‌گذرد که هنوز تعمیر آن ها به اتمام نرسیده است و مسافران مجبور به استفاده از پله های معمولی این ایستگاه هستند. حال این وضعیت موجب شده تا افراد سالمند و ناتوانی که قصد تردد در این ایستگاه را دارند با مشکلاتی مواجه و مجبور به استفاده از پله های معمولی شوند.

در همین راستا مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: علت خرابی پله های برقی ایستگاه مترو نبرد اختلال در تجهیزات آن بود و از فردا (چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه) دوباره فعالیت پله های برقی آغاز می شود.

حال با توجه به شرایط موجود بهتر نیست که مسئولان به جای تعمیر پله‌ های برقی‌ قدیمی، به فکر تعویض آن‌ها با پله‌های برقی نو باشند؟ چرا که در این صورت نه تنها به رفت و آمد مردم کمک می‌شود، بلکه موجب کاهش هزینه‌های همیشگی تعمیرات پله‌های قدیمی نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
لعنت به مترو زیر زمینی با اینهمه پله هاش و تونل های تنگ و تاریکش