سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز، میزبان دو نمایشگاه در حوزه صنایع دستی و گردشگری

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه‌ها از ۱۱ تیر آغاز به کار می‌کند و تا ۱۵ تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان علاقه‌مندان است.

آبدار با اشاره به اینکه در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، هنرمندانی از ۳۱ استان کشور شرکت می‌کنند افزود: از ۲۱۰ غرفه در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه، ۱۱۰ غرفه برای هنرمندان آذربایجان شرقی و ۱۰۰ غرفه به هنرمندان دیگر استان‌ها اختصاص می‌یابد که به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همچنین در خصوص نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز گفت: ۱۲ استان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و در این نمایشگاه؛ هتل‌ها، انجمن‌های گردشگری، دفاتر، شرکت‌های حمل و نقل و پذیرایی فعال در حوزه گردشگری و تورگردانان فعال در این حوزه شرکت می‌کنند.

وی افزود: ۴۰ تا ۵۰ غرفه نیز برای نمایشگاه گردشگری در نظر گرفته شده است که در کنار این نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی و هنری برای معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و هنر آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

در این نشست ئوستر نمایشگاه رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ش

دو نمایشگاه در حوزه صنایع دستی و گردشگری در تبریز برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.