سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح شرکت ماکادام شرق درشهرک صنعتی بیرجند

صبح امروز شرکت ماکادام شرق درشهرک صنعتی بیرجند افتتاح شد.

عبدالمالکی مدیر عامل شرکت ماکادام شرق در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: در این شرکت قطعات بتنی از جمله نیوجرسی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت محور بیرجند-قاین، این قطعات مورد نیاز است افزود: قطعات نیوجرسی برای جداکردن لاین‌ها از یکدیگر استفاده می‌شود.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه پس از تولید قطعات آن‌ها در محور بیرجند قاین نصب می‌شوند گفت: درشرق و شمال شرق کشور چنین کارخانه‌ای وجود ندارد و این شرکت اولین کارخائه ایست که در این منطقه راه اندازی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ماکادام شرق با اشاره به اشتغال زایی این شرکت افزود: در این کارخانه حدود ۴۰ نفر بومی و همچنین حدود ۵ نفر نیروی متخصص مورد نیاز است.

وی با بیان هزینه‌های راه اندازی برای ایجاد این کارخانه بیان کرد: تا کنون حدود ۵ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است و حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ تومان نیاز است تا این شرکت به بهره برداری برسد.

عبدالمالکی با بیان تاثیرات این شرکت در رونق تولید ملی اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این کارخانه جهت رونق تولید ملی بی تاثیرنخواهد بود، زیرا باعث ایجاد اشتغال زایی می‌شود و در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی از جمله حوزه راه کمک خواهد کرد.

گفتنی است صبح امروز شرکت ماکادام شرق در شهرک صنعتی بیرجند با حضور معاون مدیر کل دفتر منطقه شمال شرق شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل نقل کشور افتتاح شد.

انتهای پیام / ط ا

نیاز به ۴۰ نیروی بومی در شرکت ماکادام شرق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.