سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش یک روزه فوتبال در استان کرمان

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری همایش یک روزه فوتبال با حضور رؤسای هیئت‌های شهرستان‌های سراسر این استان خبر داد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: همایش یک روزه فوتبال، روز چهارشنبه پنجم تیرماه با حضور رؤسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های سراسر استانِ پهناور کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش، علاوه بر مدیران فوتبال در شهرستان‌ها، رؤسای کمیته‌ها و همچنین مدیران دپارتمان‌های هیئت فوتبال استان کرمان حضور دارند.

امیرخسروی با اشاره به اهمیت قرایی، رئیس هیئت استان به بخش بانوان، تصریح کرد: تمامی نواب رؤسای بانوان هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان نیز حضور دارند تا متوجه بهای هیئت فوتبال به این بخش شوند.

وی به بیان موضوعات مطرح شده در این همایش پرداخت و یادآور شد: در این همایش، مروری بر آن چه در طول یک سال گذشته انجام داده ایم، خواهیم داشت و عملکرد هرکدام از کمیته‌ها را هم در استان و هم در تک تکِ شهرستان‌ها بررسی می کنیم، سپس در مورد برنامه‌های آتی هیئت استان در ماه‌های آینده صحبت می شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: ساختار‌ هیئت با نظم قابل قبولی در طول یک سال گذشته ایجاد شده و تمام عوامل سعی کرده‌اند یک نظام هدفمند و دارای ساختارِ مشخص برای هیئت تدوین کنند که خداروشکر با حضور پررنگ قرایی رئیس و سایر دوستان هیئت، در عمده جلسات برنامه‌ریزی، بازدهی خوبی گرفته ایم.

امیرخسروی افزود: در فوتبال پایه، پرورش نسل جدید از داوران، انتقال مربیان، بازیکنان و داوران به خارج از استان، آموزش و... اقدامات اساسی، باکیفیت و دارای هدفی انجام شده که در این همایش در خصوص چگونگی ادامه این راه هم صحبت خواهد شد.

انتهای پیام/ب

همایش یک روزه فوتبال در استان کرمان برگزار می شود

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.