سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از هزار کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: هزار و ۳۱۱ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته از یک سردخانه محل نگهداری مواد پروتئینی در جیرفت کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در بازدید از برخی سردخانه‌ها نگهداری گوشت و فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی گفت: صاحبان یکی از سردخانه‌های شهر اقدام به نگهداری یک هزار و ۳۱۱ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد که تاریخ مصرف گذشته بود کرده که دستور ضبط معدوم نمودن شان صادر شد.

وی ضمن اشاره به اهمیت سلامت سبد غذایی مردم، افزود: مراکز عرضه مواد غذایی که بهداشت را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و برای آن‌ها تشکیل پرونده می‌دهیم و در نهایت با نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی و سایر کارشناسان ذیربط و تشخیص قاضی این مراکز پلمب می‌شوند.

سلامی تصریح کرد: در این رابطه افراد متخلف به دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت احضار و تفهیم اتهام شدند و قرار مناسب کیفری برای آنان صادر شده است.

دادستان جیرفت گفت: چندین روز قبل نیز میزان یک هزار و ۷۳۳ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی تاریخ مصرف گذشته در یکی از سردخانه‌های جیرفت کشف و معدوم شده است.

 طرح ارتقای امنیت غذای بطور مستمر با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و در راستای وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی راه اندازی و با رصد مستمر و بازدید‌های سرزده قضات و هیئت مربوطه بصورت دائم مراکز عرضه غذایی را درشهرستان مورد بازدید قرار می‌دهند.
انتهای پیام /ی

کشف گوشت مرغ فاسد در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.