سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛

لزوم به کارگیری جوانان در ادارات استان سمنان

آیت الله شاهچراغی گفت: کار صادقانه در هلال‌احمر عبادت محسوب می شود که باید قدر آن را دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با سرپرست جدید هلال احمر استان سمنان و اعضای این جمعیت ضمن اشاره به رسالت خطیر این جمعیت در سطح جامعه گفت: کار صادقانه در مجموعه هلال احمر نوعی عبادت است.

وی با بیان اینکه هلال احمر از کار مردم در هنگام گرفتاری گره‌گشایی می‌کند، تاکید کرد: جایگاه مردمی هلال‌احمر نشان از اعتماد عمومی و همچنین موفقیت این نهاد دارد.

امام جمعه سمنان خواستار نگاه ویژه هلال احمر به مشکلات درون استان شد و گفت: جوانگرایی که در این مجموعه به خصوص در استان صورت گرفته و این امر بسیار خوب است و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی از جمعیت هلال احمر باشیم.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های هلال‌احمر به فکر مردم گرفتار بودن است، تاکید کرد: این امر قداست خاصی دارد و به نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای هلال احمر باید قدردان موقعیتی که دارند باشند، افزود: خدمات ممتاز هلال‌احمر استان در حوادث سیل اخیر در مناطق مختلف نشان از موفقیت این نهاد دارد که قابل تقدیر است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه گفت: غالب افرادی که در هلال احمر کار می‌کنند جوان و جوانمرد هستند که این قابل تقدیر است و آینده این جمعیت را روشن نشان می‌دهد.

انتهای پیام / گ 

کار صادقانه در هلال‌احمر عبادت است

برچسب ها: هلال احمر ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.