سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگاه هشتمی شمشیرباز یزدی در مسابقات قهرمانی آسیا

محمد فتوحی شمشیرباز یزدی در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و در اسحه سابر توانست با عملکردی خوب در جایگاه هشتم قاره کهن بایستد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, محمد فتوحی شمشیرباز یزدی در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و در اسحه سابر توانست با عملکردی خوب در جایگاه هشتم قاره کهن بایستد.

محمد فتوحی با سه ملی پوش دیگر در قالب تیم ملی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند و فتوحی توانست ابتدا در جدول مقدماتی با چهار برد مقابل نمایندگان کشور‌های هند، قزاقستان، کویت، استرالیا و مالزی و یک باخت مقابل کره جنوبی به جدول حذفی راه یابد.

وی در مرحله بعد ودر بین ۶۴ نفر با قرعه استراحت روبرو شد و در جدول ۳۲ و ۱۶ نفره هم دو حریف از کشور ژاپن را برد، اما در جمع هشت نفر بازی را به شمشیرباز چینی واگذار و جایگاه هشتم این دوره از مسابقات را از ان خود کرد.

گفتنی است در دیدار فینال اسلحه سابر آقایان تیم ایران با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی و با هدایت پیمان فخری به دیدار تیم قدرتمند و پرستاره کره جنوبی قهرمان المپیک و جهان رفت ودر یک دیدار نفس گیر و حساس با نتیجه نزدیک ۴۵بر۴۲ معلوب این تیم شد وبا کسب عنوان باارزش نایب قهرمانی آسیا مدال نقره این رقابتها را از آن خود ساخت.


انتهای پیام/ص

شمشیرباز یزدی در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا هشتم شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.