سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماموریت‌های انتظامی با ایثار و شهادت عجین هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموریت‌های انتظامی با ایثار و شهادت عجین هستند و وظیفه سربازی خود دانستیم به بهترین نحو از خانواده شهدای عزیزمان تجلیل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان به همراه جانشین انتظامی و رئیس حفاظت فرماندهی انتظامی با حضور در معاونت اجتماعی از نمایشگاه عملکرد این معاونت در آئین یادواره شهدای نظم و امنیت بازدید کردند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در برگزاری مطلوب یادواره شهدای نظم و امنیت گفت: ماموریت‌های انتظامی با ایثار و شهادت عجین هستند و وظیفه سربازی خود دانستیم به بهترین نحو از خانواده شهدای عزیزمان تجلیل کنیم.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: این آئین فرصتی را ایجاد کرد که زیربنای نظم و امنیت میهن عزیزمان که همان ایثار و شهامت شهدای عزیزمان است برای مردم، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات و سایرین یادآوری گردد.

وی با اشاره به اینکه اکثر شهدا، پیام یا نشانه‌هایی از شهادت طلبی را از خود به جای گذاشته اند، تصریح کرد: باید در آئین‌های یادواره، این پیام را به همگان منعکس کنیم که امنیت هزینه دارد و یکی از هزینه‌های جبران ناپذیر آن شهادت خادمان نظم و امنیت است.

انتهای پیام/س

زیربنای نظم و امنیت ، ایثار و شهامت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.