سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تولید شرکت زامیاد:

ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد

خسروداد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج خسروداد، معاون تولید شرکت زامیاد گفت: در روز‌های اخیر تولید وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز، شیب تندی به خود گرفته و به بیش از ۲۰۰ دستگاه در روز رسیده است.

وی با تاکید بر توانمندی واحد‌های تولید و پشتیبانی زامیاد یادآور شد: فعال سازی ظرفیت‌های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در کنار کاهش قطعات نامنطبق و ضایعات و همکاری شرکت‌های تامین قطعات از عوامل این موفقیت است.

خسروداد اضافه کرد: با حفظ روند فعلی تولید محصولات در شرکت زامیاد و عرضه وانت پادرا و ریچ با پلت‌فرم جدید و برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید انواع محصولات نیمه سنگین و سنگین، سهم بازار زامیاد در حوزه خودرو‌های تجاری افزایش چشمگیری خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: تاکید بر داخلی سازی قطعات و محدودیت واردات/ خودروسازان مکلف به انجام تعهدات خود هستند


معاون تولید شرکت زامیاد گفت: شکسته شدن رکورد تولید روزانه این شرکت پس از ۶ سال علیرغم مشکلاتی است که بر سر راه خودروسازان کشور وجود دارد، ولی زامیاد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های متخصص و متعهد خود توانسته در این شرایط، موفقیت‌های گذشته خود را استمرار بخشد.

 شرکت زامیاد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع محصولات کار و تجاری، همواره از شرکت‌های فعال در این بخش بوده و توانسته است علاوه بر پوشش دهی سلائق مشتریان، نقش مهمی در تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور ایفا کند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
مقصر دولت هست که مردم را مجبور به خرید این ماشینها میکنند . واردات آزاد بشه کسی به اینها پول نمی دهد
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
من که یکی گرفتم کلی نقص فنی داشت درست نشد مجبور شدم فروختم . حالا بگویید کیلویی جند ؟
عمار
۰۹:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
زامیاد یا نیسون گووی یا گاوی با کیفیت و فول آبشن و فوقوالعاده استاندارد از هر لحاظ اصلان نه زود چپ می شه نه خشک و صفته جای راننده و بقلیش و هم کابین رانندش قابل انعطافه و صندلیش راحت بالا و پایین و عقب و به جلو حرکت میکنه دو کابینشم زده و از علم ارگونومی استفاده کرده سازندش در کل برای خودش بنزیه آره والا .
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
اخه یکی نیست بگه این ارابه های مرگ را ۵۰ سال پیش میساختن.واقعا متاسفم برای شرکت خودروسازی .
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
چه فایده بسیار گران است