سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

#مجلس_نو یعنی لیست‌های میلیاردی را تکرار نخواهیم کرد +تصاویر

کاربران فضای مجازی با هشتگ #مجلس_نو انتظارات خود از نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کاربران فضای مجازی در واکنش به فراخوان آمادگی و حضور برای رقابت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از سوی محمدباقر قالیباف هشتگ #مجلس_نو را داغ کردند.

روز گذشته محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران و کاندیدای ریاست جمهوری در دوره گذشته، در پیامی ویدئویی با تاکید بر اهمیت جوانگرایی در تغییر شرایط سیاسی و مناسبات قدرت در کشور از جوانان انقلابی خواست تا در انتخابات پیش روی مجلس به میدان بیایند و خود را در معرض رقابت قرار دهند.

وی در این پیام ویدئویی با تاکید بر گام دوم انقلاب، انتخابات پیش روی مجلس را فرصتی برای اصلاح رویه‌های غلط سیاسی و ساخت مجلس نو برای ریل گذاری در ارتقای کارآمدی در مدیریت و تصمیم گیری در کشور دانست.


بیشتر بخوانید:  اگر جوانان پا به عرصه نگذارند، در بر همان پاشنه خواهد چرخید/ اعلام پایگاه اینترنتی جهت معرفی جوانان شایسته برای انتخابات آتی مجلس


گفتنی است؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.

پس از انتشار گسترده این پیام ویدئویی قالیباف در فضای مجازی، کاربران با هشتگ #مجلس_نو نسبت به سخنان قالیباف واکنش نشان دادند و انتظارات خود از نمایندگان را به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
احسنت، تکرار نخواهيم کرد
یحیی
۱۳:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
همش وعده بدین که مردم امیدوار شن فکر نمیکنین دیگه وعده نداره باید عمل ببینن مردم