سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی خبر داد؛

استان مرکزی جز ۵ استان برتر کشور در حوزه سواد آموزی

استاندار مرکزی گفت: این استان جز ۵ استان برتر کشور در حوزه سواد آموزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی اقازاده استاندار مرکزی درجلسه شورای آموزش و پرورش این استان گفت: استان مرکزی در حال حاضر در حوزه سواد آموزی رتبه خوبی دارد و جز ۵ استان برتر کشور در این حوزه بوده که این رتبه نشان دهنده فعالیت خوب آموزش و پرورش در این حوزه است.

آقازده با بیان اینکه این رتبه نشان دهنده فعالیت خوب آموزش و پرورش در این حوزه است افزود: افزایش سهمیه دوره سواد آموزی هزار نفر و دوره تحکیم و انتقال نیز به هزار نفر صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته بیست ویکمین جشنواره خیران مدرسه ساز در استان مرکزی با شکوه خاصی برگزار شد اضافه کرد: خیران استان مرکزی جز خیران برتر کشور هستند و در سال گذشته خیران ۱۸ میلیارد تومان متعهد شدند البته میزان تعهد امسال هنوز مشخص نشده است.

مخالفت جدی وزارت ورزش و جوانان با واگذاری سالن ورزشی ۲۲ بهمن اراک به آموزش و پرورش

استاندار مرکزی در خصوص واگذاری سالن ورزشی ۲۲ بهمن اراک به آموزش و پرورش گفت: وزارت ورزش و جوانان مخالفت جدی با واگذاری این سالن داشته و دارد و باید نگاه به موضوع منطقی با رعایت نکات و مسائل قانونی با توجه به احکام صادر شده بوده و نگاه جزیره‌ای و بخشی به این حوزه وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: باید بپذیریم احکام، آرا و مستندات نشان می‌دهد که این سالن باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد البته باید با تدبیر و هوشمندای فرمولی ایجاد شود تا مشکلات اجتماعی در این خصوص پیش نیاید چراکه حدود ۵۰ سال است که این سالن در اختیار ورزش و جوانان قرار داشته است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور ماه باید ساز و کار اجرایی که مالکیت سالن را به آموزش و پرورش می‌دهد، اجرایی شود.


انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.