سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت های مردمی در برگزاری جشن ها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مسجد محوری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های این دهه از دیگر رویکرد‌ها در برگزاری برنامه‌های این دهه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان با اشاره به ترویج رویکرد اسلام هراسی توسط نظام سلطه در دنیا گفت: هوشمندی ما در شرایط کنونی حکم می‌کند که تصویر زیبایی از دین را به جهانیان نشان دهیم که در راستای اجرای این برنامه دهه کرامت فرصت خوبی است.

وی افزود: رویکرد اجرایی دبیرخانه دهه کرامت استفاده حداکثری از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی در برگزاری برنامه‌های این دهه است.

حجت الاسلام فضیلت تصریح کرد: مسجد محوری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های این دهه از دیگر رویکرد‌ها در برگزاری برنامه‌های این دهه است.

بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در این جلسه با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در استان سمنان گفت: از جمله مهمترین برنامه‌ها در این ایام آذین بندی سطح شهر‌های استان و عیادت از بیماران خاص است.

وی افزود: باید در مناطق کم برخوردار شهر‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، کار‌های عملیاتی انجام شود.

انتهای پیام / گ 

نشست اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.