سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی خطوط آبرسانی بوشهر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد

طرح نوسازی خطوط آبرسانی شهرهای بوشهر، برازجان و جم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور در بررسی روند اجرای طرح بازسازی و توسعه بخشی از شبکه و خطوط آبرسانی بوشهر، برازجان و جم، گفت: میزان طرح اجرا شده افزون بر ۴۲ کیلومتر است که تکمیل آن نقش مهمی در بهبود شرایط توزیع عادلانه آب دارد.

سید علیرضا طباطبایی افزود: برای نوسازی خطوط آبرسانی شهر‌های بوشهر، برازجان و جم از ظرفیت اعتباری شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های دیگر استفاده شده است.

وی بیان کرد: توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی این سه شهر با مشارکت شرکت‌های آب و فاضلاب مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و آذربایجان شرقی از اردیبهشت امسال آغاز شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب با اشاره به نقش مهم اجرای این طرح در بهبود وضعیت آبرسانی، ادامه داد: اجرای این طرح بیشتر با هدف تعدیل شرایط موجود برای گذر از تابستان صورت می‌گیرد.

طباطبایی همچنین از مشترکان خواست به مصرف بهینه آب بیشتر توجه کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز یکی از مشکلات آبرسانی استان را فرسودگی شبکه‌ها عنوان کرد که حالا با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های دیگر بخشی از خطوط فرسوده در حال نوسازی است.

عبدالحمید حمزه پور افزود: در این زمینه ۵۰ کیلومتر شبکه آب استان بوشهر در سه شهر بوشهر، برازجان و جم با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال نوسازی می‌شود که نقش مهمی در توزیع عادلانه آب دارد.

انتهای پیام/ک

شبکه‌های آبرسانی بوشهر، برازجان و جم در حال نوسازی 

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.