سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین گام اساسی برای ارتقا سلامت شهروندان در مهاباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد با توجه به اهمیت موضوع بسیج ملی فشار خون در اولین ساعات کاری در مرکز بهداشت حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در دیدار رئیس مرکز بهداشت و مسئولین واحد‌های ستادی توضیحات مبسوطی ارائه کرد و گفت: برنامه بسیج ملی فشار خون از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود مرکز بهداشت مهاباد با وجود نیرو‌های تلاشگر و سخت کوش و توانا بیش از پیش در راستای اجرای این طرح ملی همکاری لازم را بعمل آورد.

وی افزود: ابتکار و خلاقیت نوآورانه می‌تواند در اجرای بهتر برنامه‌های آتی در سطح شهرستان کارگشا باشد. باید با ارائه راهکار‌های مناسب و درست بتوانیم درگام درست قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: با فعالیت اکتیو بهورزان در روستا‌ها و مراقبین سلامت در داخل شهر و پیگیری و ترغیب جمعیت هدف جهت مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و ایستگاه‌های سلامت سطح شهر می‌توان آمار فشار سنجی را بالا برد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: استفاده از ظرفیت روحانیون و ائمه جماعت در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم می‌تواند مسمر ثمر واقع شود.

دکتر علیزاده آذر رئیس مرکز بهداشت مهاباد نیز اظهار داشت: جمعیت هدف شهرستان مهاباد حدود یکصد و بیست و دو هزار نفر می‌باشد که شامل ۳۳ هزار و ۵۳۱ نفر جمعیت روستایی و ۸۸ هزارو ۵۹۷ نفر می‌باشد که پیش بینی می‌گردد با فعالیت اکتیو بهورزان و اندازه گیری فشارخون خانه به خانه تا پایان هفته جمعیت هدف روستایی به صورت صد در صد تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

نظارت سرپرست شبکه بهداشت و درمان بر پایگاه های کنترل فشار خون مهاباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.