سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون فرهنگی دستگاه قضا صورت گرفت؛

نخستین جریان ملی هم اندیشی قوه قضاییه جهت مشارکت نخبگان و صاحب نظران درخصوص تأمین امنیت زنان

نخستین جریان ملی هم اندیشی قوه قضاییه جهت مشارکت نخبگان و کارشناسان و صاحب نظران در موضوع ضرورت تامین امنیت زنان و صیانت از حقوق خانواده آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جریان ملی هم اندیشی قوه قضاییه جهت مشارکت نخبگان و کارشناسان و صاحب نظران در موضوع ضرورت تامین امنیت زنان و صیانت از حقوق خانواده با تمرکز بر بررسی کارشناسی «لایحه تامین امنیت زنان در مقابل خشونت» با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادقی معاون فرهنگی دستگاه قضا آغاز شد.

به گفته معاون فرهنگی قوه قضاییه دادگستری‌ها، دانشگاه‌ها، بهزیستی، نماینده مسئولان دفاتر زنان و خانواده استانداری‌ها و همچنین قضات زن در سراسر کشور در این هم اندیشی یک روزه به تبادل نظر خواهند پرداخت.

آن طور که حجت الاسلام و المسلمین صادقی پیش از این اشاره کرده بود، این لایحه در سال‌های گذشته از سوی دولت و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به قوه قضاییه ارائه و در دوره ریاست سابق قوه قضاییه در دستور کار قرار گرفت و طی این سال‌ها این لایحه در معاونت حقوقی، جلسه مسئولان عالی قضایی و معاونت فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و در حال حاضر به دستور ریاست قوه قضاییه مقرر شد بعد از بررسی‌های معاونت حقوقی، معاونت فرهنگی اولین سلسله هم اندیشی‌های ملی را در این باره برگزار کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضاییه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صمیمی
۰۹:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۸
بسیار عالی
چنین چیزی در ۴۰ سال اخیر سابقه نداشته.