سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تکریم و معارفه استانداران کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیران استانی و استاندار جدید و پیشین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مراسم تکریم ومعارفه استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیران استانی و استاندار جدید و پیشین با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان  برگزار شد.

در این مراسم حسین کلانتر به عنوان استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات علی محمد احمدی استاندار پیشین قدردانی شد.

این سومین مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم بود که یکی از آن‌ها بومی استان و دو نفر دیگر اهل استان ایلام هستند.

حسین کلانتری که پس از چهار سال عهده داری معاونت سیاسی استانداری ایلام در ۲۴ آذر ماه ۹۶ با ارتقاء جایگاه به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل امنیتی وزارت کشور منصوب شد هم اکنون به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.

وی در سال ۱۳۴۲ در شهرستان دره شهر متولد شده، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران است و حدود ۲۰ سال به عنوان فرماندار در شهرستان‌های، مهران، شیروان، چرداول، دهلران و برخی پست‌های مدیریتی دیگر مشغول به کار بوده است.
وی عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان ایلام است.

مسؤولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت‌های سیاسی وی در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیرو‌های بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی همچنین در دولت‌های نهم و دهم به عنوان کارشناس در استانداری ایلام مشغول به کار بوده است.

کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه سازان ایران اسلامی «حامیان دکتر حسن روحانی» را بر عهده داشته است.

کلانتری علاوه بر سوابق مدیریتی، مدرس دروس روانشناسی سیاسی، روانشناسی مدیریت، روانشناسی کار در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و جزء نخستین گروه مربیان و مدرسان قرآن کریم در استان ایلام و مؤسس خانه قرآن در شهرستان دره‌شهر است.

انتهای پیام/ف

برگزاری مراسم تکریم و معارفه استانداران کهگیلویه وبویراحمد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.