سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادری جهرمی:

کارآموزان وکالت باید پرچم دار گام دوم انقلاب باشند

رئیس مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: کارآموزان وکالت باید پرچم دار گام دوم انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در اولین نشست سراسری کار آموزان وکالت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده خانواده اظهار کرد: باید تمام کار‌ها را به صورت الکترونیکی انجام دهیم.

وی افزود: پس از بررسی سامانه کانون‌های کلای چند کشور، یک سیستم برای اجرا مورد تایید قرار گرفت و در حال حاضر فاز اول این سیستم راه اندازی شده است.

بهادری ادامه داد: در ماه مبارک رمضان جلسه‌ای میان مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با رئیس قوه قضاییه برگزار شد و در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کردند که جامعه وکالت نقش خود را در گام دوم انقلاب تعیین کند.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار وکلا و ۱۳ هزار کارشناس در کشور داریم، بیان کرد: وکلا همیشه انتقاد دارند که چرا صدا و سیما نگاه خوبی به وکلا ندارد، اما جای سوال است که جامعه وکلا چه کاری انجام داده اند که این نگاه تغییر کند؛ متاسفانه امروز نگاه به جامعه وکلا خوب نیست.

بهادری تاکید کرد: کارآموزان امروز وکالت مرکز مشاوران به ویژه کارآموزان سال ۹۶ باید پرچم دار گام دوم انقلاب خواهند شد.

رئیس مرکز مشاوران قوه قضاییه بیان کرد: برخی از کارآموزان وکالت نیاز به حمایت‌های علمی و مالی هستند و ما این حمایت را از کارآموزان مرکز مشاوران خواهیم داشت.

وی در خصوص مذاکره در رابطه با ادغام مرکز مشاوران قوه قضائیه با کانون‌های وکلای دادگستری گفت: تا زمانی که شأن وکلای مرکز مشاوره حفظ شود و به افرادی که در مرکز مشاوران پروانه وکالت اخذ می‌کنند به جای استفاده از لفظ مشاور، وکیل گفته نشود پای میز مذاکره نمی‌رویم، زیرا زمانی پای میز مذاکره می‌رویم که به رسمیت شناخته شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.