سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات صنایع دستی در مشگین شهر ساماندهی می‌شوند

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر گفت: مشکلات فعالان صنایع دستی در مشگین شهر ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر در اجتماع فعالان صنایع دستی در مشگین شهر گفت: مشکلات صنایع دستی شهرستان مشکین شهر ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: میراث فرهنگی و صنایع دستی جزء هویت‌های اصیل هر منطقه‌ای به شمار می‌رود که معرف فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه است و نقش بسزایی در جلب و جذب توریست دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: رونق در امر گردشگری و گشایش در امور اقتصادی نیز می‌تواند محصول توجه به صنایع دستی باشد که در این راستا حمایت از فعالان صنایع دستی و ساماندهی مشکلات این حوزه از اولویت‌های اداره میراث فرهنگی است.

ایمانی افزود: با توجه به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، عزم میراث فرهنگی ایجاد درآمد‌های پایدار در حوزه صنایع دستی است که در راستای حمایت از فعلان این حوزه، ارائه تسهیلات بانکی، ایجاد کارگاه‌های تولیدی در رشته‌های مختلف صنایع دستی در شهر و روستا‌های شهرستان، شرکت در نمایشگاه‌های استانی، ملی و بین المللی حائز اهمیت است.

وی گفت: ۳ هزار نفر در حوزه صنایع دستی در شهرستان مشگین شهر فعالیت می‌کنند که با حمایت‌ها و برنامه ریزی معاونت صنایع دستی ساماندهی و حل مشکلات آن‌ها پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ع

فعالیت ۳ هزار نفر در حوزه صنایع دستی مشگین شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.