سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای هانت: ارزیابی اطلاعاتی ما دست داشتن ایران در حادثه خلیج عمان را ثابت می‌کند

وزیر خارجه انگلیس بدون ارائه سند یا مدرکی، ادعا کرد سازمان‌های اطلاعاتی این کشور دست داشتن ایران در حمله خلیج عمان را تایید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحدث، جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس بار دیگر با اتخاذ موضعی ضد ایرانی و بدون ارئه سند و مدرک، مدعی شد: ارزیابی اطلاعاتی ما دست داشتن ایران در حملات خلیج عمان را ثابت می‌کند.

«توبیاس الوود» معاون وزیر دفاع انگلیس نیز امروز یکشنبه در مصاحبه با اسکای نیوز به تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران پرداخت و کشورمان را به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه متهم کرد.

وی با اشاره به حادثه روز پنجشنبه دریای عمان ادعاهایی را علیه ایران مطرح و اعلام کرد: «ايران بايد بداند که ما مصمم به حفاظت از دارايی‌های خود در منطقه خواهيم بود.»

دولت انگلیس طی چند روز گذشته چندین بار به اتهام‌زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس، دو روز پیش هم در اظهاراتی بی‌اساس ایران را به دست داشتن در حملات اخیر به دو نفتکش در دریای عمان متهم کرده و گفته بود: تقریبا اطمینان داریم که یکی از شاخه‌های نیرو‌های مسلح ایران نفتکش‌ها در دریای عمان را هدف قرار داده است!

وزیر خارجه انگلیس همچنین از تهران خواسته بود آنچه را وی «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده» ایران در منطقه خوانده است، فورا متوقف کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.