سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع عملیات پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان

پروژه انتقال آب خلیج فارس تاکنون حدود ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و براساس زمانبندی در اوایل فصل پاییز فاز اول انتقال آب به منطقه سیرجان عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نشستی با حضور مسئولین بانکی کشور، یاری مدیر عامل شرکت انتقال آب خلیج فارس با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه به مشکلات مربوط به پرداخت مرحله دوم و سوم تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرعت اجرای پروژه بعد از پرداخت مرحله اول به خوب است، ولی نیازمند آن هستیم که مراحل دوم و سوم نیز سریع‌تر پرداخت شود.

پور ابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور به موضوع مشکلات قانونی در این خصوص پرداخت و گفت: استعلام تأیید پیشرفت و تایید مدارک پروژه باید توسط ارگان‌های داخل بانک انجام شود.

بر این اساس مقرر شد با پیگیری‌های پورابراهیمی برای تسریع در اجرای پروژه، جلساتی با مدیران بانک مرکزی تشکیل شود.

 پروژه انتقال آب خلیج فارس تاکنون حدود ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و براساس نامه زمانبندی در اوایل فصل پاییز فاز اول انتقال آب به منطقه سیرجان عملیاتی خواهد شد. همچنین هدف این طرح شیرین سازی و انتقال آب به میزان ۶۵۰ میلیون متر مکعب در سال است که در فاز اول ۱۳۰ میلیون متر مکعب در سال به استان‌های کرمان و یزد و ۵۰ میلیون متر مکعب به آب شرب هرمزگان تخصیص خواهد یافت.
انتهای پیام/ی

بررسی پروژه انتقال آب به کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.