سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی مسیر عبوری تیم ملی والیبال در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده سازی مسیر عبوری تیم ملی والیبال و مهمانان دومین اجلاس کشور‌های عضو اکو با محوریت گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل- سرعین گفت: با توجه به اهمیت این دو رویداد بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز به سهم خود در برگزاری هرچه بهینه آن مشارکت دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اسکان مهمانان در شهر سرعین و تردد مکرر به اردبیل، محور اردبیل- سرعین و همچنین مسیر خروجی اردبیل تا فرودگاه زیباسازی شده و علائم و تابلو‌های ترافیکی تعمیر شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: به منظور نصب بیلبورد‌های اطلاع رسانی نهایت همکاری را با سایر دستگاه‌های اجرایی داریم تا میزبان شایسته‌ای برای لیگ جهانی والیبال و دومین اجلاس کشور‌های عضو اکو باشیم.

رحمتی اظهار کرد: پاکسازی از زباله، تعمیر روشنایی جاده ها، خط کشی محور، آشکار سازی سرعت گیر‌ها و لکه گیری جاده نیز در مسیر‌های تردد عملیاتی شده است.

وی افزود: میزبانی لیگ جهانی والیبال فرصت مناسبی برای استان جهت معرفی توانمندی‌های آن است و بی شک در سایه مشارکت دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان لیگ جهانی والیبال

برچسب ها: والیبال ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.