سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادری: در لیگ چین خیلی اذیت شدم/ هنوز پیوستنم به گیتی پسند مشخص نیست

بازیکن تیم ملی فوستال ایران که در لیگ چین و در تیم شنژن این کشور بازی می‌کند درباره جدایی از این تیم گفت: در لیگ چین خیلی اذیت شدم و ترجیح دادم که جدا شوم

قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و شنزن چین در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدا شدنش از این تیم چینی اظهار کرد: من با تیم شنزن ۳ ماه دیگر قرارداد داشتم، اما به خاطر برخی از مسائل که من را بسیار اذیت کرد ترجیح دادم که قراردادم را یک طرفه فسخ کنم و دیگر در این تیم بازی نمی‌کنم.

بهادری درباره علت جدا شدن از این تیم را گفت: به خاطر شرایط دوری از خانواده و هم چنین دوری از کشور ترجیح دادم که دیگر در این کشور بازی نکنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره پیشنهاد باشگاه گیتی پسند اصفهان در مورد پیوستن به این تیم بیان کرد: هنوز صحبتی از سوی این باشگاه با من نشده، فقط چند روز قبل با حمید بی غم صحبت‌هایی را انجام داده ام که هنوز پیوستنم به این تیم مشخص نیست.

وی درباره این که آیا با مدیریت باشگاه نیز با او صحبتی شده است و این که چند درصد امکان دارد فصل بعد را در اصفهان بازی کند افزود: خیر از سوی باشگاه فعلاً با من صحبتی نشده است و همان طور که گفتم فقط حمید بی غم در این مورد با من صحبت کرده است و من هم چند روز از او مهلت خواستم و هنوز چیزی صد در صد مشخص نیست.فعلا مشغول استراحت هستم و تا چند روز آینده تکلیف تیم فصل بعدم مشخص خواهد شد.

بهادری در پایان صحبت هایش تاکید کرد: شرایط چین اصلاً برای من مناسب نبود و در آن جا خیلی اذیت شدم و تصمیم گرفتم که از این تیم جدا شوم و به ایران برگردم.


بیشتر بخوانید

بی غم: شاید با ملی حفاری و شهروند ساری بازی کنیم/ تیم ملی کارنامه فوتسال ایران است

بی غم: شرایط سخت افزاری در باشگاه‌های ایران یکسان نیست/ ۳ بازیکن جذب خواهیم کرد

سرپرست تیم گیتی پسند اصفهان انتخاب شد


انتهای پیام/

صحبت‌های قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال ایران

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۰۸:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
بازیکن تیم ملی فوستال ایران