سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای تهران خبر داد؛

برگزاری جلسه فوق العاده بررسی آئین نامه انتخابات شورایاری‌ها در شورای شهر

هاشمی گفت: اعضای شورای شهر تهران برای بررسی مواد باقی مانده آئین نامه انتخابات شورایاری‌ها جلسه فوق العاده برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دستور یک صد و چهل و هشتمین جلسه این شورا در پیشنهادی اعلام کرد که با توجه به محدودیت زمان و عقب ماندن از برنامه‌های پیش‌رو پیشنهاد می‌کنم اعضای شورای شهر تهران برای بررسی مواد باقی مانده از آئین نامه انتخابات شورایاری‌ها و دیگر دستور‌ها با برگزاری جلسه فوق العاده روز سه شنبه ۲۸ خرداد‌ماه موافقت کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: دستور‌های پیش‌رو و محدودیت زمانی موجب میشود به علت گستردگی برخی از دستور‌ها فرصتی برای بررسی دیگر دستور‌ها نماند و به همین علت است که از اعضای شورای شهر می‌خواهند به برگزاری جلسه فوق العاده روز سه شنبه ۲۸ خرداد‌ماه رای موافق دهند.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در مخالفت با پیشنهاد برگزاری جلسه فوق‌العاده گفت: ما در طول هفته بررسی می‌کنیم و برای روز سه شنبه برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای انجام دادیم تا بتوانیم در کمیسیون‌های مربوطه و بازدید‌ها شرکت کنیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این موضوع هم باید در نظر گرفت که حتی اگر‌هم شتابی وجود دارد با ۵ روز تاخیر مشکلی به وجود نمی‌آید.

نظری تاکید کرد: اگر ما طبق روال هر هفته پیش برویم می‌توانیم موضوعات را روز سه شنبه در کمیسیون‌های مربوطه مطرح کنیم تا بتوانیم تصمیم گیری موثرتری داشته باشیم.

پس از اظهار نظر نظری عضو شورای شهر تهران پیشنهاد محسن هاشمی مبنی بر برگزاری جلسه فوق‌العاده روز سه شنبه مورخه ۲۸ خرداد‌ماه در صحن شورای شهر تهران به رای گذاشته شد و در نهایت با ۱۴ رای موافق این پیشنهاد به تصویب شورای شهر تهران رسید.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.