سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبی: ۲۰ درصد قرارداد سال آینده ایوانکوویچ را فردا پرداخت می‌کنیم/برانکو نگاه ویژه‌ای به بیرانوند دارد/ جذب بازیکنان استقلال در دستور کار ما نیست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نبی عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین اخبار از قرارد برانکو ایوانکوویچ اظهارکرد: آخرین صحبتی که در هیئت مدیره صورت گرفت، قرار شد تا فردا همه‌ی مطالبات ایوانکوویچ پرداخت شود. باشگاه به همه تعهداتش عمل می‌کند برانکو هم یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و امیدواریم به قرارداد با ما متعهد باشد. حتی ما ۲۰ در صد از قرارداد سال بعد برانکو را هم به او خواهیم داد و فکر می‌کنم با توجه به اخلاق مدار بودن برانکو، او نیز به قراردادش با ما متعهد باشد.
او در خصوص اینکه شاید برانکو برای سال بعد در پرسپولیس نماند تصریح کرد: طبق صحبت‌های عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حضور برانکو طبق تعهدات طرفین قطعی است.

ماه‌ها است که برای طلب مان مکاتبه می کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره طلب این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC خاطر نشان کرد: ۴ ماه است که به خاطر این طلب مان با FIFA مکاتبه داریم. از طرف فدراسیون و وزرات امور خارجه این موضوع را نیز پیگیری می‌کنیم تا راه حلی برای برطرف شدن این مشکل پیدا کنیم.
نبی درباره شروط برانکو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: قبل از رفتن برانکو از ایران در جلسه‌ای با حضور هیئت مدیره، او تمام بازیکنان کلیدی را برای سال آینده می‌خواست البته بازیکنانی که پیشنهاد از تیم‌های خارجی دارند طبق نظر برانکو می‌توانند از تیم جدا شوند.

برانکو نگاه ویژه‌ای به بیرانوند دارد

او درخصوص آخرین اخبار از پیشنهاد خارجی برای علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بیرانوند از مهره‌های کلیدی تیم ماست برانکو هم روی این بازیکن حساس است. علیرضا از اروپا پیشنهاد دارد و برانکو مشکلی با لژیونر شدن بازیکنان ندارد، اما روی دروازه بان تیم نگاه ویژه‌ای دارد. به هر حال جدایی بیرانوند از پرسپولیس به نظر برانکو و خود بیرانوند بستگی دارد.
او در خصوص جذب سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال، از سوی پرسپولیس اظهار کرد: جذب بازیکنان استقلال در دستور کار باشگاه پرسپولیس نیست.

علیپور از اروپا پیشنهاد دارد و طارمی هم در لیست برانکو حضور دارد

نبی درباره پیشنهادها‌ی خارجی برای علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: بله علیپور از بلژیک و اسپانیا پیشنهاد دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص بازگشت چند تن از بازیکنان سابق پرسپولیس به این تیم خاطر نشان کرد: این را باید گفت که هر کسی که در لیست برانکو باشد ما برای جذب او تلاش می‌کنیم که مهدی طارمی نیز در این لیست حضور دارد.


بیشتر بخوانید:

حضور طارمی در پرسپولیس منتفی شد

مذاکره پرسپولیس با برند معتبر برای تهیه البسه تیم

ترابی در پرسپولیس می‌ماند


انتهای پیام/

صحبت های نبی درباره آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.