سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات جبران خسارت سیل در چند روز آینده

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان منابع برای جبران خسارت ناشی از سیل در استان کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بیان کرد: ۱۵۷ میلیارد تومان منابع برای جبران خسارت ناشی از سیل در استان کرمانشاه اختصاص یافته که شامل ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مسکن، ۴۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بخش کشاورزی و ۸۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: در بخش مسکن این تسهیلات برای ۹۰۰ واحد آسیب دیده در نظر گرفته شده که شامل تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای واحد‌های تخریبی شهری، ۴۰ میلیون تومانی برای واحد‌های تخریبی روستایی و ۱۵ میلیون تومانی برای واحد‌های تعمیری شهری و روستایی است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، تسهیلات معیشتی برای خرید اقلام ضروری منازل نیز ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است.

وی نرخ بهره تسهیلات جبران خسارت سیل را چهار درصد اعلام کرد و افزود:، چون این تسهیلات قرض‌الحسنه است نرم افزار خاص خود را دارد که باید در اختیار بانک‌ها قرار گیرد و این کار ظرف چهار، پنج روز آینده انجام خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان منابع برای جبران خسارت ناشی از سیل

 

برچسب ها: سیل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.