سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا؛

تیم‌های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

دومین روز از مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا شب گذشته به پایان رسید و تکلیف ۸ تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از روز جمعه ۲۴ خرداد ماه به میزبانی تبریز و در سالن شهید پور شریفی آغاز شده و تا یک تیر ماه ادامه خواهد داشت.

طی ۲ روز گذشته تیم‌ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند. در پایان روز دوم که شب گذشته به اتمام رسید ۸ تیمی که جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند مشخص شدند و امروز باید برای مشخص شدن صدرنشینی گروه خود با یکدیگر رقابت کنند.

سومین روز دیدار‌های مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در حالی امروز آغاز می‌شود که تکلیف ۸ تیم صعود کننده مشخص است و فقط تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد باید برای مشخص شدن صدرنشینی گروه خود تلاش کنند.

تیم‌های ایران و افغانستان از گروه اول، تایلند و لبنان از گروه دوم، ژاپن و ویتنام از گروه سوم و تیم اندونزی و عراق هم از گروه سوم به مرحله بعد مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا راه یافته اند.

بر همین اساس تکلیف تیم‌های صدرنشین گروه‌های چهارگانه این مسابقات پس از برگزاری بازی‌های امروز مشخص می‌شود.

بدین ترتیب تیم‌های هنگ کنگ، قرقیزستان، تاجیکستان، چین تایپه که به ترتیب در گروه‌های اول تا چهارم جدول قرار گرفته بودند از صعود به محله یک چهارم نهایی بازماندند.


بیشتر بخوانید

فوتسالیست های برتر مسابقات زیر 20 سال آسیا مشخص شدند

2 افتخار فوتبال ایران در سال ۲۰۱۷ از نگاه سایت AFC

تبریز میزبان مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.