سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر ساعت کار ادارات هرمزگان به دلیل گرمای هوا

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت:به دلیل گرمای هوا ساعات کار ادارات استان از فردا به مدت سه روز تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،نازنین شیبانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت:به دلیل گرمای هوا ساعات کار ادارات  استان از فردا به مدت سه روز تغییر می‌کند.

وی افزود: از فردا یکشنبه ۲۶ خرداد ماه تا روز سه شنبه ۲۸خرداده ماه ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی در هرمزگان از ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: این تغییر ساعت به علت پیش بینی افزایش گرمای هوا در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان است.

وی گفت: سازمان‌ها، ادارات کل، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری‌ها و موسسات آموزشی مشمول این دستور العمل می‌شوند.

شیبانی افزود: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است، ضمن آنکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف اند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

شیبانی گفت: صداو سیمای مرکز خلیج فارس، همکاری لازم برای ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و تشویق مردم به این کار با همراهی شرکت برق استان را در دستور کار داشته باشد.

وی افزود: همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان بر مصرف برق صنایع و حوزه‌های تجاری در دوره زمانی یاد شده نظارت کند و موارد تخلف را به استانداری گزارش دهد.

انتهای پیام/ر

تغییر ساعات اداری در هرمزگان به مدت سه روز 

برچسب ها: استانداری ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.