سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵ هزار نفراز واجدین شرایط بدون کارت ملی هوشمند

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی اعلام کرد تعداد ۷۵ هزارنفر ازمردم استان نسبت به دریافت کارت ملی اقدام نکرده اند

فاطمی مدیر کل ثبت احوال استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: در استان خراسان جنوبی حدود ۵۷۷ هزارنفر واجد شرایط دریافت کارت ملی وجود دارد که تعداد ۵۰۲ هزار نفر برای دریافت کارت ملی اقدام کرده و حدود ۷۵ هزار نفر هنوز نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند.

وی با اشاره به این که اعتبار کارت‌های ملی قدیمی در تاریخ ۱ خرداد ۹۸ به پایان رسیده افزود: هم اکنون ارائه خدمات در داستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌ها منوط به ارائه کارت ملی هوشمند می‌باشد.

فاطمی تاکید کرد: در حال حاضر مردم می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال در سرتاسر استان و دفاتر پیشخوان و دفاتر پست نسبت به دریافت رسید کارت هوشمند و کد رهگیری اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان افزود: پس از دریافت رسید کارت ملی و کد رهگیری و ارائه اصل شناسنامه می‌توانند هنگام در خواست کارت ملی هوشمند در ادارات دولتی و بانک‌ها، کد رهگیری مورد نظر را ارائه دهند.

وی در پایان در خصوص کسانی که رسید کارت ملی خود را مفقود کرده اند گفت:این افراد بدون پرداخت وجه می‌توانند مجددا به مکانی که در ابتدا رسید مورد نظر را دریافت کرده مراجعه و نسبت به درخواست مجدد کارت ملی اقدام نمایند.

انتهای پیام /ط ا

۵۰۲ هزار نفر در استان کارت ملی هوشمند دارند

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.