سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولین نشست خبری انتخابات مجلس سه‌شنبه برگزار می‌شود

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: احتمالا اولین جلسه نشست خبری انتخابات مجلس سه‌شنبه همین هفته برگزار خواهد شد.

سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر الکترونیکی شدن انتخابات گفت: از مرداد سال گذشته جلسات کارشناسی و مدیریتی بین وزارت کشور و شورای نگهبان در راستای تمام الکترونیکی شدن انتخابات برگزار شده و هنوز هم ادامه دارد.

موسوی ادامه داد: ما پیرامون موضوعات انتخابات الکترونیکی با یکدیگر صحبت کردیم و نتایج مطلوبی را از این جلسات حاصل کردیم. ان‌شاالله در جلسات بعدی به مرور زمان به نتایج خوبی در راستای الکترونیکی شدن انتخابات می‌رسیم، امیدواریم که به نقطه مشترکی در این موضوع با شورای نگهبان برسیم تا انتخابات را تمام الکترونیک برگزار کنیم.
 
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: برگزاری این جلسات مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان نشان‌دهنده این است که هر دو طرف با الکترونیکی شدن انتخابات موافق هستند اما برگزاری انتخابات الکترونیک نیازمند تفاهم و نیز تامین امکانات، تجهیزات و ابزار است که این جلسات ما را به تحقق این موضوع نزدیکتر می‌کند. ما باید ابهامات شورای نگهبان را برطرف کنیم، زیرا آنها ناظر بر فعالیت ما هستند. این جلسات مشترک در راستای رفع همین ابهامات است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احتمالا اولین جلسه نشست خبری انتخابات مجلس سه‌شنبه در همین هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.