سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۲۷ مجتمع خدماتی و رفاهی از مسافران

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از آمادگی ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد.

 قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: با توجه به فرارسیدن سفر‌های تابستانی و افزایش حجم سفر‌های استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد افزود: در بازدید‌های کمیته ویژه نظارت، مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.

قاسمی با اشاره به ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی بیان کرد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور، کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدید‌های مستمر و دوره‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها واحد‌های اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید خواهد شد گفت:ایجاد استراحتگاه‌های موقت در طول راه‌ها با کمک دهیاری‌ها و بخشداری‌ها و ایجاد سایبان موقت و سکوی نماز در راه‌های کویری استان یکی از برنامه‌های مهم برای جبران کمبود استراحتگاه در محور‌های کویری استان است.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند جهت رسیدگی به شکایات و همچنینی دادن پیشنهادات از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان استفاده کنند.

قاسمی در پایان اظهار کرد: شماره تماس مدیر داخلی مجتمع در محل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان وجود دارد.

انتهای پیام /ط ا

ارتقاء مجتمع های رفاهی برای سفرهای تابستانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.