سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش‌خبر: مصدومان تیم ملی والیبال به بازی با لهستان می‌رسند

سرپرست تیم ملی والیبال درباره شرایط بعد از بازی دیروز و مصدومیت بازیکنان ملی پوش گفت: خدا را شکر وضعیت بازیکنان خوب است و به بازی امروز می‌رسند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خوش خبر سرپرست تیم والیبال ایران درباره شرایط بازیکنان مصدوم تیم ملی که پس از بازی با تیم کانادا در محوطه هتل تیم رخ داد گفت: دیروز بعد از بازی با تیم کانادا تماشاگران خون گرم ارومیه به ما لطف داشتند و تا نزدیک محل هتل تیم را ما همراهی کردند.

وی افزود: در محوطه هتل جمعیت بسیار زیاد بود و مردم ابراز علاقه می‌کردند و نیرو‌های امنیتی در محل بسیار کم بودند. بعد از این که بازیکنان تیم از اتوبوس پیاده شدند خیل جمعیت به سوی بازیکنان هجوم آوردند و برخی از بازیکنان تیم ملی بر اثر این ازدحام دچار مصدومیت‌های جزئی شدند از جمله سعید معروف، علی اصغر مجرد، مهدی شریفی و فرهاد قائمی از جمله ملی پوشانی بودند که دچار مصدومیت جزئی شدند.

خوش خبر درباره این که آیا سعید معروف به بازی امروز با تیم لهستان می‌رسد بیان داشت: صددرصد جای هیچ نگرانی نیست بازیکنان ما الان در شرایط خوبی هستند دکتر افروزی تمام تلاش خود را در تیم به نحو احسنت انجام می‌دهد و بازیکنان ما برای بازی امروز با تیم لهستان مشکلی ندارند.


بیشتر بخوانید

داوری: باید پشتیبان تیم ملی والیبال باشیم/ تمام هواداران به صورت الکترونیکی بلیت تهیه کرده بودند/ صدرنشینی در لیگ ملت‌ها را تقدیم مردم می‌کنیم

پرتغال ۳ - چین صفر/ پرتغالی‌ها برنده مصاف انتهای جدولی

کاپیتان تیم ملی والیبال مصدوم شد


انتهای پیام/

ملی پوشان مصدوم به بازی با لهستان می‌رسند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.