سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین دوره جشنواره استانی رستوران منتخب مردم در تبریز

دبیر اجرایی جشنواره گفت: اولین دوره جشنواره استانی رستوران منتخب مردم نهم مرداد ماه در تبریز، شهر اولین‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،زهرا مهرجو، دبیر اجرایی جشنواره گفت: شناخت ایده آل مشتریان و اولویت آن‌ها درخصوص کمیت یا کیفیت غذا‌ها در شرایط اقتصادی کنونی و معرفی برترین‌ها بر اساس نظرسنجی از مشتریان از طریق پیامک، اینترنت و فضای مجازی از جمله اهداف اصلی برگزاری اولین دوره جشنواره استانی رستوران منتخب مردم است.

وی ادامه داد: جایگاه صنعت رستوران داری در توسعه گردشگری و جذب توریست، ارتقاء سطح آموزش همگام با سطوح بین المللی، یادآوری جایگاه حقیقی فرهنگ غذایی و آداب و رسوم آن در ایران و هم اندیشی در مورد، جای خالی غذا‌های سنتی و فراموش شده در منوی رستوران ها، ایجاد راهکار‌های جدید و هرچه آسان‌تر برای ارتباط متقابل مشتریان با رستوران ها، دیجیتال مارکتینگ و اهمیت استفاده از آن در رستوران داری، اهمیت ارتباط مستقیم رستوران داران با مدیران صنایع غذایی و تولیدکنندگان، اهمیت برندسازی در صنعت رستوران داری از محور‌های این جشنواره می‌باشد.

وی کشف راز‌های موفقیت و تداوم کسب و کار و رقابت سالم در عرصه رستوران داری و ارائه گواهینامه مدیریت برتر رستوران را از برنامه این جشنواره عنوان کرد.

وی یادآور شد: جشنواره رستوران منتخب مردم، توسط شرکت پیشگامان ره ویرا مجری برگزارکننده همایش‌ها و نمایشگاه‌ها با همکاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، اتحادیه و اصناف رستوران داران شهر تبریز و با حضور مدیران برتر و اساتید و کارشناسان در زمینه رستوران داری برای اولین بار در سطح استانی در شهر تبریز، معروف به شهراولین‌ها و با توجه به فرهنگ غنی آذربایجان در امر غذا وخوراک و با وجود این مهم که شهر تبریزیکی از قطب‌های صنایع غذایی خاورمیانه است، برگزار می‌شود.

مهرجو هدف از برگزاری این همایش را ارزیابی امور کمی و کیفی صنعت غذا و تلاش برای ارائه بهتر خدمات و بالا رفتن سطح رستوران داری اعم از نحوه طبخ غذا، اصول سرو غذا و برخورد پرسنل و؛ و همچنین معرفی رستوران برتر از طریق سطح رضایتمندی مردم عنوان کرد.

وی یادآور شد: مخاطبان این جشنواره رستوران‌ها، هتل‌ها، فست فودها، کافی شاپ‌ها، مجتمع‌های رفاهی، سرا‌های سنتی، اساتید و مدیران حوزه سلامت و بهداشت، مدیران صنایع مرتبط تولیدکنندگان موادغذایی وتجهیزات مربوطه (اصناف و افراد مرتبط با صنعت رستوران، هستند.

مهرجو گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنعت رستوران داری با حضور برند‌های معتبر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دکتر علی محمد بیدارمغز، رئیس اسبق تشریفات ایران در سازمان ملل و دبیر سوم سفارت ایران در یونسکو سخنران اصلی این جشنواره خواهد بود و مقامات ملی و استانی نیز در این جشنواره شرکت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت پیشگامان ره ویرا تاکید کرد: ب سیاری از رستوران‌ها بدون آنکه متوجه بشوند در حال از دست دادن مشتریان خود هستند. اغلب آن‌ها زمانی متوجه این موضوع می‌شوند که یکباره متوجه کاهش آمار فروششان می‌شوند، در این موقعیت تصمیم گیری برای مدیران بسیار سخت می‌شود، زیرا به دست آوردن مشتری جدید نیازمند سرمایه گزاری و تبلیغات گران قیمت است. حتی با این حال افراد کمی از مدیران می‌توانند اعتبار گذشته خود را به دست آورند. اینجاست که کنترل کیفیت به صورت دوره‌ای اهمیت خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مدیران رستوران‌ها بفکر راهی جهت دریافت بازخورد مشتریان خود هستند و به صورت مرتب مشتریان خود تشویق می‌کنند تا نظرات خود را در اختیارشان قرار دهند

مهرجو اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۶۵۱۵۸۰۱، ۰۹۱۲۸۴۶۷۲۷۶، ۰۲۱۹۵۱۱۱۳۰۲ تماس گرفته و یا از طریق آی دی اینستاگرام @ restaurant.montakhab اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

انتهای پیام/ش

اولین دوره جشنواره استانی رستوران منتخب مردم در تبریزبرگزار می شود

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.