سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاندیزی: فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است/ بازیکنان افغانستان در ایران بزرگ شده‌اند

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان گفت: بازیکنان تیم افغانستان در ایران بزرگ شده اند و فوتسال ناب ایرانی را به خوبی اجرا می‌کنند.

حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی فردا تیم ملی ایران مقابل تیم افغانستان گفت: افغانستان تیم بسیار خوبی است و بازی کردن با این تیم بسیار سخت است.

وی افزود: بیشتر بازیکنان تیم افغانستان در ایران بزرگ شده اند و فوتسال ناب ایرانی را به خوبی بلد هستند و بازی کردن با این تیم کمی سخت است.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال درباره برنامه ایران برای بازی با تیم افغانستان گفت: ما برای این بازی برنامه داریم. کادرفنی ما تیم افغانستان را به خوبی آنالیز کرده است و امیدواریم که با تلاش بازیکنان بتوانیم این تیم را هم شکست دهیم و راهی مرحله بالاتر مسابقات شویم.

شاندیزی سرمربی تیم فوستال زیر ۲۰ سال درباره بازی روز گذشته با تیم هنگ کنگ که به برتری ۷ بر ۳ تیم کشورمان منجر شد گفت: بازی اول بود، شرایط برای بازیکنان ما بسیار سخت بود. بازیکنان ما با زمین زیاد آشنا نبودند، زیرا تازه در زمین جدید بازی می‌کردند. خدا را شکر رفته رفته به شرایط عادت کردیم و به غیر از برخی از دقایق که فشار روی دروازه ما بود در بیشتر اوقات بازی دست تیم ما بود.

وی درباره تیم هنگ کنگ و همچنین درباره این که در برخی از دقایق بازی تیم هنگ کنگ فشار زیادی به روی دروازه ما آورد بیان داشت: فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است همان طور که دیدید ما در دقایق اول بازی ۳ گل از تیم هنگ کنگ پیش افتادیم، اما بلافاصله آن‌ها ۲ گل را جبران کردند.

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران درباره این که آیا بازیکنان تیم ما هنگ کنگ را دست کم گرفتند خاطر نشان کرد: بحث دست کم گرفتن تیم حریف نبود. وقتی ما سه گل پیش افتادیم به خاطر برتری بازی ما نبود، بلکه به خاطر تمرکز نداشتن بازیکنان تیم هنگ کنگ بود، اما می‌توان روند بازی خوب ۲ تیم را در نیمه دوم ارزیابی کرد.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال درباره تغییر روش بازی ایران در نیمه دوم خاطر نشان کرد: هر ۲ تیم در نیمه دوم به شرایط بازی و سالن عادت کردند و توانستند که به بازی مسلط شوند. ما در نیمه دوم تغییری در روش بازی خود به وجود نیاوردیم بلکه تیم را هماهنگ‌تر کردیم.

شاندیزی در پایان صحبت هایش درباره این که چه برنامه‌ای برای مراحل بالاتر مسابقات دارد اظهار داشت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اکنون تمام تمرکز تیم برای بازی با افغانستان است. به بازیکنان تیم خودم عادت داده ام که بازی به بازی جلو بروند و به مراحل بالاتر فعلاً فکر نکنند، زیرا ما باید تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل افغانستان انجام دهیم تا بتوانیم انشاالله از سد این تیم بگذریم.


بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسیر قهرمانی آسیا تمرین تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال برگزار شد

زمان تمرین تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.